Kızım 10.5 aylık maşallah çok iştahlıdır her şeyi yer, günde 3 ana 2 ara öğün yapıyoruz+ anne sütü alıyor. 3.970 gr doğdu şu an 9.250 gr sadece. Bu ay 100 gr almış sadece ya. Sağlığı yerinde çok şükür ama yine de moralim bozuluyor. Beslenmesine çok dikkat ediyorum her şeyi evde kendim yaparak yedirmeye çalışıyorum, paketli gıda almıyorum. Hareketli bir bebek, doktorumuzda metabolizması hızlı çalışıyordur dedi. Sizce çok mu az kilosu? Bakınca öyle çok zatıf görünmüyor ama bilmiyorum