Ucansupurge çok fazla benziyor bebeklerimizin hikâyesi 😕 kusuyordu kusan bebek iyi olur dediler, yeşil kaka yaptı üşüttün çocuğu dediler, kızarıklık oldu yüzünde ısılık oldu dediler, dediler de dediler kimsede demedi ki bu bebekte allerji var diye. 6.ayda geciyor diye birşey ne yazıkki yok, sadece ek gida ile kendi bağırsağına gida girdiği için florası cesitleniyor ve bir nebze de olsa hafifliyor. 9.aydan sonra sütten geçenlerde azalıyor ortalama 1 yaş itibariyle hafifliyor tabi geneli böyle. Istisnalar yok mu var 4 5 yaşına kadar devam edende var. Ömür boyu sürende 😔 kısaca bu allerji her bebekte çok farklı ilerliyor hele ki çoklu besin allerjisi en zor olanı..Birde poşet çayın allerjik olduğunu düşünmüyorum sadece kazeinin vücuttan atılmasi 10 gün sürüyor yani tereyagin etkileridir diye düşünüyorum