40 günlükken döküntü vardı, huzursuz sürekli ağlayan, kolik belirtileri gösteren, yeşil kaka yapan, sık sık kusan bir bebisti. Kaka testi yaptılar çıkmadı bisey ama bana hersey yasaktı, süt ve süt ürünleri, yumurta, pekmez, tahin, tüm kuruyemişler, kırmızı meyve ve sebzeler, et, tavuk, balık, hindi kuzu dahil 😕 7 ay geçti de gelin bana sorun nasil geçti diye, sadece sabah zeytin ekmek yeşillik, yada pisi
ve patates kızartması, öğle salcasiz sebze yemeği, akşam da bulgur, pirinç ve makarna yedim, tatli olarak un helvası, irmik helvası, kadayıf ve lokma yedim ama çok nadir yani en son bebeğimde buğday allerjisi çıktı. Şimdi glutensiz ekmekler ve mısır unu yiyordum baktım mısır unuda dokundu onuda bıraktım. Sonra ben doktor değiştirdim alerji doktoruna gittim balık ve kuzu denedim şükürler olsun bişey olmadi. Ya alerjisi geçti yada ben aylardır denemedigim için aylarca boşuna yememezlik yaptim. Tavsiyem çocuk dr u ile degil allerji doktoru ile ilerleyin. Ben eğer çocuk dr u ile devam etmeseydim belkide şimdiye bir çok besini açmıştım ama hata ettim iste.😌