Arasasyaarya bizde 19ayi bitirmeye 2gun kaldı 1aydr çok huyu suyu değişti inanilmaz inat ama öyle böyle değil olur olmaz herşeye agliyo herşeye😱😱su sebilinlevoynamak istemek,biberonunu yerlere Akira Akita gezmek ,canasrlari devirmek,kapıları pat pat vurmak(bu 3gundur başladı)uykuları değişti,dişlerde zorluyo bir yandan yemin ederim bazen diyorum ki galiba hep bu şekilde kalıcak.delirmeye az kaldı 😱😱😱