Balkizimm 2 den sonra 3 var 3 ten sinra 4 bitermi bitmez oda bi karakter bi insan iste varligini ispatlamaya çalışıyor hepimiz gibi.bizde kimi zaman esimize kimi zaman kayinvalidemize yapiyoruz aynisini sadece yetiskin versyonuyla.
ama ne yazikki cogu zamanda cocugumuza yapiyoruz.
inatlasmak iki kişilik bir eylemdir biz onunla o bizimle inatlasiyor