Reyna ben genelde tavuk haşlarım suyunu ayırır buzluğa atarım pilav için. Bulyon hazır kullanmıyorum çok zararlı yapay bir tadı var. Osmancık pirinci suda yıkıyorum 1 bardak, arpa şehriye koyuyorum tencereye baya bir az sıvıyağda kavuruyorum sonra yıkadığım pirinçleri ekleyip 1 kaşık tereyağı ilave ediyorum kavuruyorum ve 2 bardağa yakın tavuk suyu ekliyorum sıcak. 1 tatlı kaşığı civarı da tuz ekliyorum en kısık gözde pişiriyorum 5 dkda oluyor. Bazen tavuk suyum olmuyor ama yine de güzel oluyor bence