Reyna canım pirinçi ıslat, beklet işte yıka iyicene, sonra tereyağını güzelce kavur biraz kokusu çıksın. Sonra zeytinyağ koy üstüne yaptığın pirinç kadar kaynar su tuz, su kaynayınca pirinci at karıştır altını kıs ve yemeği kuşum ateşte yapın. Delik delik olunca karıştırın altını kapatın. Afiyet olsun