Canım 3 gün sürdük biz aile de kaç kisiyseniz hepiniz kullanacaksınız karışım kremi sabah akşam uygulayın boyundan aşağı ve 4. Gün banyo yapın tabi biz doktor kontrolünde kullanıyorduk ilk sürduk gittik muayene etti bebeğimi iyi dedi ama bir hafta sonra tekrar 3 gün sürün 4. gün banyo yapıp 5. gün yanıma gekin dedi ve gittik çok şükür geçmiş dedi fakat bu seferde cildi kupkuru oldu nemlenci krem verdi pahalıydı alamamdim devlet hastanesine cildiyeye gittim sıvı vazelin yazdı bir haftadır onu sürüyorum çok şükür kaşıntısı azaldı. Uyuzu geçmişti ama bu sferde cilt kuruduğu için kaşıntı yapıyormuş meğerse işte vazelini sürdüm daha iyi oldu uyuyabiliyor en azından kasinmadan. Siz şimdi karışım kremi kullanıp uyuzun bittiginizden emin oldunuz mu lezyon var mı vücutta yaralar falan