Kızlar defalarca bunla ilgili post açtım 3 4 aydır bebeğimin vücudunda yaralar vardı kaç kere özele götürdüm alerji testi yapıldı alerji çıktı cildiyede görsün demişti çocuk doktoru götürdüm görür görmez uyuz olduğunu söyledi karışım yaptı kullandık yalnız bebeğimin vücudu aşırı kurudu ne gündüzümuz kaldı ne gecemiz uyuz bu kadar kaşıntı yaparmi başına gelen varmı varsa ne yaptınız kurtulmak için artık kafayı yemek üzereyim