Mavisim burada bir anne paylaşmıştı baya oluyor ordan aklımda bir de biz 2 yıldır annemin bağırsak rahatsızlıkları ile uğraştığımız için doktorlar genel açıklamalarda çocuklar bebeklerde olanları da açıklıyordu annemin düğümlenme oluyor yapışma oluyor 3 4 gün yatıyor hastanede sadece sıvı besleniyor çorba da yok sıvıda yanlız serum veriyorlar devamlı bir de günde 2 kere lavman 2. 3. Gün düzeliyor annemin sık sık oluyor bu durum