Mavisim Anneler acil bakin 3.5 yasindaki kizimda barsak ic ice gecmis basina gelen duyan bilen varmi lutfen yazin izlem yapiliyor kendi kendine acilmazsa doktor mudahale edecekmis cok korkuyorum
Damla93 Mavisim yeğenimde olmuştu çok fazla koltuklardan atlayıp zıplanıldığında yada çocuk havaya atılıp tutulduğu için oluyomuş ilaçla açıyolar genelde ama açılmazsa ufak bi müdahalede bulunuluyo
Prensimmm52 Mavisim lavman yapılır serum verilir açılana kadar gözetim altında kalması gerekir eve mi gönderdiler
Mavisim Baby_Mila gercektenmi ya bizim 15 mm ic ice girmis ince bagirsaklar bekliyoruz simdi enfeksiyondan olabilirmis wbc 15 cikti
Baby_Mila Mavisim Umarım hemen iyileşir bana ablam söylemişti bir yerde okumuş çocuklarada ayakta su içirmeyin kendinizde ayakta içmeyin bağırsak düğümlenmesi olurmuş diye duyduğumdan beri dikkat ediyorum ama yinede başka nedenleride olabilir tabi Allah şifa versin kuzuya
Damla93 Mavisim 6 yaşında ilaç verdiler allahtan ilaçla açıldı 1 gün içinde açılmasaydı hortumla bağırsak içine hava gibi bişey veriyolarmış ufak bi operasyonla
Mavisim Damla93 benim kizimda 3.5 yasinda ama bi ilac vermediler sadece antibiyotik ve dun lavman yaptilar bugun tekrar gittik acilmamisti bi hafta sonra tekrar dediler
Mavisim Damla93 litfen donus yapin bizim bugun 2. Gun bugunde ultrasyonda acilmamis gorundu ama kizim iyi gorundugu icin bi hafta bekleyelim dediler ne yapacagimi bilmiyorum
Damla93 Mavisim ya benim yeğenim ağırdı baya aşırı kusma yemek yememe durumları vardı belki o yüzden farklı bi tedavi uygulamış olabilirler
Mavisim Damla93 benimkide sarı limon gibi kusmaya başldı hastaneye götürdüm ultrasyonda çıktı pnada sadece lavman yaptılar peki kan testinde engeksiyon varmıydı sebebine ne dedi doktorlar
Damla93 Mavisim evet enfeksiyon vardı ama daha çok yüksek yerlerden hoplayıp zıplamaktan olduğunu düşündüler
Mavisim Damla93 bende zıplıyo hopluyo dedim ondan olmaz dediler enfeksiyonu wbc 15 sonra geçtimi peki ve birdaha tekrarladımı kaç günde açıldı
Mavisim Damla93 anladım canım ya benim kızımın 1 gün sonra açılmadı ama çok içe olmadığını söylediler yani 15 mm kadar iç içe girmişler kızımda şuanda kusma yok iştahı açık ve kakasını yapıyor salı günü tekrar kontrole gideceğiz
Mavisim Prensimmm52 evet kızım iyi kusma yok durdu genel durumuda çok iyi şükür antibiyotik verip eve yolladılar kusmaya başlarsa hemen gelin dediker kaka yapıo gaz çıkarıyo hiçbirley olmamış gibi