Arkadaşlar birkaç gün önce sağ göğsümde üst tarafında el içi kadar bi sertlik oluştu ve dokununca, 5.5 aylık bebeğimi emzirirken falan çok acıyor. İlk süt tam mı boşalmıyor dedim ama sonuna kadar boşaltsamda geçmiyor. Daha önce böyle birşey yaşayan yada bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba?