Arencik yani bence normal. Ki ikili cümlelere de başlamış. Dediğim gibi 2-2,5 yaş arası çok fazla dilleri açılıyor. Dil terapistlik bir durum yok gibi geldi bana. Hareketli cocuklar çok sevmiyor kitap tarzı şeyleri bu doğru. Tv bizde de var malesef, pandemi herkesi kısıtladı. Daha küçük aylarda oğluma, hayvan sesleri, çiftlik hayvanları, orman hayvanları, meyveler, sebzeler bu tarz videolar açıyordum. Ordan da çok fazla şey katmıştı kelime olarak. Çizgi film gibi hızlı geçişler olmadığı için, daha çok tanıtım, öğretme amaçlı videolar bana faydalı geliyor