Arencik cümle kurmaya başladı mı? Anne al, baba gel gibi. Uzmanların söylediğine göre 2 yaş sonrası bu basit cümleleri kurmaya başlamalı. Kelimesi varsa şu an için kitaplardan destek alarak ve bol bol konuşarak kelime haznesini arttırabilirsiniz. Ben olsam daha beklerdim. Gözlemlerdim en azından kelime sayısında artış varsa belli ki konuşacak. 2-2,5 yaş arası gerçekten dilleri inanılmaz sökülüyor. Şöyle de bi şey var örneğin çocuk 22 aylıksa sizin gibi, 1-2 kelimesi varsa hemen de cümle kurmasını beklemek olmaz. Birçok kelime bilmeli ki onları birleştirip cümle kurabilirsin. Kitap önerisi isterseniz onları da yazarım. Oğlum kitap canavarı. Çok kitap inceleme fırsatım oldu. Gelişimine de çokça katkı sağladı