Sznmre rahat bırakın çocuğu:) istediği gibi yatsın.yastık yan yatırma vs bu kara hiç gerek yok.zaten kusarsa kafasını sağ sol yaparak ağzındakini çıkartabailir,sırt üstü de yatsa.ama yastık koyarsanız, sağında yastık olduğunu bilmez,kafasını sağa yatırmak ister,bu sefer yastık olduğu için,sola yeltenir,zaman kaybı olur.yani risk??? O yizden yastıksız,yan yatırmasız olanı en risksizi. Riskler her zaman vardır, sizin yapmanız gereken, riski en aza indirmek.