Sznmre Bebeğim 2,5 aylık nerdeyse doğduğu günden beri sırt üstü yatıyor kafasını da ya soluna çeviriyor yada düz yapıyor .. o uyurken kafasını sağa çeviriyorum uyanıp hemen sola çeviriyor 🤷🏽♀️ Gündüzleri yan sağına yatırmaya çalışıyorum ama yine kendini düz yapıyor 😑 boyun düzleşmesi falan olur mu ? Nasıl yapayım ? Sizinkiler nasıl uyuyor ?
Tazeanne00 Sznmre bende yan koyarım bıgun sag bıgun sol gunduzleri sırt ustu ama sırt ustu koyunca kafa sagda solda kafası yamuk Olcak dıye cok korkuyorum
Eminerd Sznmre istediği şekilde uyudu her zman kafasının şekli olması gerektiği gibi düzlük vs yok 😊 kepçe kulak olmasında da korktuk hep kıvrılıyordu çünkü çok şükür olmadı 😍
Zeynepp24 Merak etme benimki de öyleydi, aynı endişeyi ben de yaşıyordum.. zamanla kendi kendine yatma stili geliştiriyor, asla sırt üstü harici yatmayacak galiba dediğim kızım ya sağa dönerek ya sola dönerek uyuyor sadece 😂
Sznmre Grace22 gündüzleri yan yatırmaya çalışıyorum , yüzüstü yatırıyordum bebekler diyaframdan nefes alır yüzüstü yatırma dediler durduk yere tedirgin ettiler beni 😕
Sznmre Eminerd robot gibi yatıyo ya 🙊 şekil hiç değilmiyor kafa solda vücut dümdüz yada kafa dimdik 🙊 boyun düzleşmesi falan olur diyolar 😑 ay ne biliyim bu bendeki analık hep kafa karışıklığıyla gidicek galiba 😒
Giraysmom20 Sznmre küçük kafa yastıklarından alın ebebekten, oğlumun kafası dğzleşmeye başlamıştı döndğrmğyordu kendini ondan kullandım 1 ay hemen toparladı şimdi top gibi yuvarlak 😍
Sznmre Giraysmom20 reflü yatağında yatıyor o yastıklardan aldığımda düz yatakta mı yatırmalıyım yine reflü yatağında mı kullanmalıyım siz basıl yaptınız ? ❤️
Grace22 Sznmre yan yatır yüz üstü yatır bebiş nasıl rahat ediyorsa ama ilk aylar kafa şekli önemli çabuk şekil alır hep aynı yöne yatırma ki kafa şekli düzgün olsun
Giraysmom20 Sznmre bizimki reflü yatağını kullanmadı istemedi o yüzden kendi yatağında yatakla çarşaf arasına yorgandan eğik yapmıştım üstünde o yastığı koydum ama o yastık incecik zaten öyle bir yastık değil o çok pofidik kabarık bir şey olmadığı için omurgasınıda etkilemiyor
Tazeanne00 Sznmre saga sola cevırıyırım aslında ideal ama kafanın yapısı oyle galiba tam tepesi dik esimin de oyle
Eloss11 Sznmre benim bebeğim de sırt üstü yatar asla sağına soluna yatmaz yatırınca uyanır küçücükken bile sırt üstü yatardı hatta kafasını bi tam yatırırdı hepimiz boynu kırılacak diye korkardık tabi ben de düz kafa için yastık almıştım ama bizlerde genetik olarak kafa yapısı arkadan hafif çıkıntılı sırt üstü yata yata kafa tam şeklini aldı sizde eğer kafa arkası çok düzse daha da ileri gitmemesi için yastık alabilir ve uyuduktan sonra arkasına hafif bi yastık koyarken yan yatmasını sağlayabilirsiniz
Sznmre Eloss11 uyuduktan sonra yana doğru arkasına yastık koyuyorum ama direk rahatsız oluyo ağlamaya başlıyo 😕 şiödilik bi düzleşme yok hatta dıla doğru bombeli ama kafası sivri 🙊 oturur herhalde zamanla 🥲 düz kafa yastığı daha kesin çözüm gibi duruyor , teşekkürler 🤩
Sznmre Grace22 ya evet ama şimdi yan yatırdım yine kafasını düzledi bida çevirdim yine düzledi yine çevirdim sinirlendi elletemiyorumda 🙊 el kadar çocuk bana kafa tututo ya 🤣