Necvaayyldz Selver58 aynen canım bende kullandım bir kutu bitirdim hatta hametanı duydunuz mu nasıl sizce
Necvaayyldz ayse_35poyraz evet ya bende trosit kullandım doktorumuz vermişti ama dediğiniz gibi tam geçirmiyor elimde mustela var onu kullanıyorum ama oda pek fayda sağlamıyor inanın Ki ama hametan diye bi krem varmış onu kı alsam diyorum acaba iyi gelir mi
ayse_35poyraz Necvaayyldz valla bilmiyorum ki bizimki ufak yoksa her kalada götürür yıkardım poposunu en azından daha rahat geçerdi
Necvaayyldz sibellllo evet ya kakalı bırakmıyorum bir tek hani deve uykusunu geçtiğinde besliyorum sabah ne zaman uyanırsa o zaman açıyorum altını bi tek gece bekletiyorum onun dışında bekletmiyorum aslında
Necvaayyldz Sevmmm 15 aylık canım bebeğim olabilir valla asitli de birşey vermedim ama yaramayan illa ki birşey vardır o zaman ne bilim valla
Necvaayyldz Tosbik1406 evet ya bepanthol ya da hametan diye krem varmış bu kremden de çok memnunlar canım ikisinden birini alırım ☺️
Mlkko Necvaayyldz ishal gibi asitli kaka yaptıysa o pişirmiş olabilir. Ya da asitli bir şeyler yediyse domates portakal mandalina vs gibi çişiyle pişmiş olabilir. Pişik kremleri pişik olduktan sonra bir işe yaramıyor. İçinde çinko olan pişik kremi kullanmanızı öneririm hemen geçiriyor
Mom54554 Necvaayyldz bize bazı bezlerden de öyle olıyor veya ıslak mendilden de. Sudocremle geçiyordu anca
yenianneadayi2208 Necvaayyldz Ahh kıyamam 😞 ben Bepanthol kullanıyorum şükür hiç pişik olmadı, arada çok bezde kalırsa eğer, hafif kızarıyor sadece. Islak mendil ile temizliğini yapıyorsanız temizleme pamuğuna geçiş yapmanızı ve su ile temizlemenizi öneririm.