Yorumları okudum herkese farklı markalar iyi gelmiş tenine göre sanırım bebeklerin benim oğlumda 18 günlük 3 gündür pişik bepanthol kullanyordum komşum trosyd verdi onuda sürüyorum azalıyo ama geçmiyor ya canım çok sıkıldı birde ne zaman altını açsak işiyor