FerideguL saja demek dün o yüzden ağladı hay Allah neyse bugün devam etmezse bende ferrum la devam edicem gibi
FerideguL Lidya evet sağlık ocağı bende almadım eczanede tanıdığım vardı sordum hangisi diye bunu önerdi ama yinede muallakta kalmıştım.satmak için mi.iyi dedi.diye ama.demek.ki.iyiymiş. Tşk ederim
Sarisin aselravza8 ben kullanıyorum 9 aya kadar kullanmadım pişman oldum kan değerleri düşük çıktı sonra ona başladım bir ayda normale döndü çok şükür. Ve kullanımdan sonra bir sıkıntı yaşamadım
aselravza8 Sarisin ya bana da verdıler 10 gün oldu baslamadım sadece 1 kere verdım içeriğinde paraben oldugunu gördüğüm ıcın pek içim elvermiyor 😏
Sarisin aselravza8 paraben idrarla atılıyormuş doktora ayrı eczacıya ayrı danıştım düşündüğümüz kadar zararı olmuyormuş
aselravza8 MuhammedAmine bende bugün vegeferonu verdım sonrasında su ıcırdım o yüzden mı yoksa alerji mi yaptı bilemedim ilacı resmen gerı kustu
Ylmzkbra06 ilkmutluluk17 https://www.google.com/search?q=bestiron+damla&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=sinv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj-5Kbx9YjjAhW2wsQBHdwVBHkQ_AUoAnoECA4QAg&biw=360&bih=612#imgrc=7DPgT