Busraa3535 benım de oglum 4 yasında ve aynı dedınız gbı iğne deliği gbı morluk var bıde doğum lekesi cok şükür bı sıkıntı olmadı bicok doktor gordu bısey olmaz dedı ultrason da sıkıntı cıkmadı suan 3 aylık kızım var onda ıgne deılde çukurluk var normal Gamze morlukda var tabı ultrason bıle baktrmadık ona cok şükür sıkıntı yok insallah olmazda