Kızım 7 aylık dogdugn beri kucuk bi delik var gamze gibi sanki igne ile delinmiş givi kalCasnda
Dr sıvı gelmiyorsa skıntı yok demisti.
Fakat burada bazı yorumlarda gördm korktum.
Bu durumu yasayp skıntı yasayan oldu mu ileride.
Veya gecici birsey mi.
Bilen beni aydınlatır mı lütfen