motherlove Leyla0101 maşallah RABBİM esirgesin sağlıklı olsun minnoş. Bişey sorabilir miyim gün içinde neler tüketiyorsunuz mesela kaç saatte blr siz yemek yiyorsunuz geröekten yediğiniz şeylere göre de bebeğin kilo alımı iyi oluyor. Bi de bebeği emzirme süreniz ve aralığı bu da önemli tabi fikir verir misiniz 🙈
Leyla0101 motherlove amin inşallah canım 🙏🏼 Kolik bir bebeğim var ne zaman emmek istese emziriyorum sadece emmek mutlu ediyor onu çünkü. bazen saat başı bazen 2 saate bir gündüz uykusunda 3 saat uyuduğu oluyor yine uyandığında emziriyorum yani inan belli olmuyor ama çok fazla emziriyorum. Günde 2 öğün besleniyorum ben sabah kahvaltı bi de akşam yemeği ara öğünüm falan da yok ama her gün sabah aç karnına sade Türk kahvesi içerim
motherlove Leyla0101 kolik zor oluyor ne kadar dikkat etseniz yine de oluyor malesef geçecek inşallah blraz sabırlı olun 🤲
momoftwo2 Benim oğlumda 3 ay 7 günlük 6500 gr. civarı bize de normal dendi. Sizinki de gayet iyi maşallah, sağlıklı olsunlar da..
Katun Sare35_ bebek neticede ya emiyordur ya mama içiyordur bakmamakla ne alakası var çözemedim kimse çocuğunu aç bırakmaz herhalde
Katun Leyla0101 bu aylarda aktif kilo alıyorlar zaten emiyorsa sorun olmaz anne sütü obez yapmaz🥲büyüdükçe kilo alımlarıda düşüyor hareketlendikleri için normal bence kimseye demeyin insanlar can sıkıyor çünkü.
Leyla0101 Katun kesinlikle öyle ben çocuk gelişimi mezunuyum bi de evet doktor kadar bilemem tabiki ama yine az çok bilgim var 🤔teşekkür ederim fikirleniz için 🤗
honeyybee_ Leyla0101 benimkide 4 aylikken 7500 kiloydu biraz topac gibi duruyor ama doktor normal dedi haraket artinca kilolar da gider 😊
Tatlim Leyla0101 doktor normal dediyse normaldir . 🌸 Benim bebeğim anne sütü alıyordu 3 aylıkken 8 kg 66 cmdi bizimki de normal demişti. Doğum kilosu ve ne ile beslendiği önemli tabiki .