Yoruldum Leyla0101 3.ay kontrolünde bebeğim 7150 ydi doktor sağlıklı bebek demişti . Üst sınıra yakın kilolar sorun teşkil etmiyor sağlıkla büyüsün
Leyla0101 Sevvedaa çok şükür 🙏🏼 Doktorumuzda o yüzden normal dedi sanırım mamayı her gün vermiyorum verdiğimde de günde 1 defa sadece. Sağlığı yerinde olsunda ❤️
Leyla0101 daisybebek ağız alışkanlığı canım bizler yediğimiz için 😂 besleniyor yani anne sütü ve bazen mama 😂
Hipatya Leyla0101 benim kızımda yaklaşık 7 kiloydu bence çok değil çünkü yavaş yavaş azalır kilo alımı canm
Simay0 Benimde kızım 3 ay 14 günlük bugün kontrolde 5.600 geldi zayıf olduğu için doktor mamaya başlattı fakat biberonu emmek istemiyor çok ağlıyor sizde böyle bişey yaşadınız mı acaba
Leyla0101 Simay0 hayır canım ben zaten doğum yaptım 1 saat sonra yoğun bakıma aldılar enfeksiyondan dolayı 17 gün yoğun bakımda yattı her gün evde süt sağdım gönderdim orda hep biberonla vermişler sütü eve geldiğinde de direk emdi beni hiç öyle bi sorun yaşamadım
Hipatya Simay0 benim kızımda geceleri çok uyanıyodu aç kalıyo diyip gece 1 kez mama verelim dedik ne yap ne et çocuk açmıyo ağzını biberona 9 aylık oldu asla biberon tutmuyo mamayı da sevmiyo siz önce kaşıkla deneyin belki alışır
BugsBunnyy Sare35_ kilosu zayif olanlar bakamiyor olmuyor her cocugun gelişimi metabolizmasi istahi ayri.
Sare35_ BugsBunnyy öyle olanlarlar da var tabi ama insanlar herşeyi yanlış anlamaya meyilli olduğu için ben doğru emzirme ve takviye mama desteği yetersiz geldiği zamandan bahsetmiştim bunlar olmadığı zaman yeterince beslenemedigi içinde alamıyor bu yani başka bir şey değil yoksa tabiki her anne bebeğine iyi bakar
Kaderci Leyla0101 2 aylık Ken oğlum 6.835 grmdi. Şuan 2 ay 14 gün olduk. Bakalım 3 sybilunca kontrol var kilosu ne olnus
Leyla0101 Kaderci 2. Gününe attı zaten doğdunda yoğun bakıma aldılar enfeksiyondan 17 gün yoğun bakımda yattı
Sevderay Maşallah hiç sorun etmeyin anne sütü yarıyor demekki 😊 mama vermeyin böyle bir durumda bence. Benim oğlum 4 aylıkken 9kiloyu geçmişti hiç takılmadım rabbim sağlık versin cümle evlatlarımıza. Isırmalara doy işte annesi ne güzel 🥰
Leyla0101 Sevderay maşallah maşallah Allahım esirgesin hepimizin evlatlarını 🥰 öpmelere doyulmuyorlar zaten ❤️