ML_11 Deletedmom636262 ![]( en son böyleydi saçım tabi aktı hamilelik doğum falan girdi araya sonra hiç foto çekilmedim zaten aldığım kilolardan filan fikir olsun bunu çok beğenmiştim ben 😇
ML_11 1PrensAnnesiiiii aslında bi tarafım yine böyle yaptırayım diyorum bi tarafım ombre tarzı bişey yaptırayım diyorum ya tam kafamda net bişey yok aslında canım 😇😘
1PrensAnnesiiiii ML_11 en iyi siz bilirsiniz hangisini daha çok yakıştırırsaniz onu yaptırın Bence 🤭🌸
canslara ML_11 hamileyken sürekli yeşil boyattım saçlarım yeşildir normalde çnkü. 40 mevlüdi içinde sarı röfle yaptırtttım emziriyordum aadece mama vermiyordum bence birşey olmaz😂😉☺️
ML_11 canslara artık kararım kesin boyatıyorum 😂😘 yeşiller sarılar baya renkli bi kişiliksiniz anlaşılan güzel 💚😂☺️
buselidunya ML_11 ben de 5 buçuk aylıkken boyatmıştım biraz küçükmüş bebeğiniz azıcık daha bekleyin bence🥲
Tgbkrm-21 ML_11 ben gratisten bitkisel bi boya alıyorum hep onla boyuyorum hamileykende dr sorup onunla boyamistim kendim