Kaderci AAselinAnnesii inşallah deqildir cnm ama koku varsa mantar yani. Bı götür bakım doktora Kız bebekler vajina bölgesi kolay kapar enfeksiyon fln. Islak mendili yıka baya köpük cikiyo hepsinden. Ben yikiyom erkek bebek bnimki öyle siliyom.
AAselinAnnesii Kaderci ıslak mendil kullanmıyorum canım. Temizleme pamuğu kullanıyorum kaynattığım suyla ıslatıyorum hatta çeşmeden falan değil. Kız olduğu için ekstra dikkat ediyorum ama sakınan göze çöp batıyor valla
cottoncandy AAselinAnnesii Uzun süre ıslak kalan pamukta da bakteri ürüyor. Bilginiz olsun. Taze taze ıslatıp kullanıyorsanız yorumumu dikkate almayınız lütfen. 🙂
haavvvaaaa AAselinAnnesii bezi açınca mi geliyor koku yoksa sadece vajinası mi kokuyor bende bezi açınca koku geldiğini farkediyorum ama tam anlamadım da bezden mi yoksa başka bir şey mi
AAselinAnnesii haavvvaaaa bezi açınca geldi ama her zamanki koku değildi. Yaklaştı içine doğru vajinadan geliyor ayıptır söylemesi bazen bizimde kokar ya öyle bi koku
secoz AAselinAnnesii ebe bana yeni doğum yaptığımda akıntı olabilir korkma demişti anneden hormonlar bebeğe geçiyormuş, ama kaç aya kadar geçerli onu bilmiyorum
cottoncandy AAselinAnnesii Merhaba geçmiş olsun. Enfeksiyonda illa ki ateş olmasına gerek yok. Bazen ateşsiz de oluyor. Kendimden biliyorum. Test yaptırın içiniz rahat etsin.
AAselinAnnesii cottoncandy onu duymuştum da yani çabuk bitiyor zaten ama hergün de yapmıyorum tabi. En başlarda herşeyi düzgün yapıyorsun da sonrasan yetişemiyorsun sözde kıyaferleri de hep ütüleyecektm 😬
cottoncandy AAselinAnnesii Ütü bebek küçükken oluyor da sonra insan salmak zorunda kalıyor maalesef 😅
Kucukprensim AAselinAnnesii benim oğlum da idrar yolu enfeksiyonu olmuştu o aylarda ama asla ateşi olmamisti ateş belirleyici değil maalesef. İdrarı koyu mu ve huzursuz mu
AAselinAnnesii cottoncandy aynen valla canım ilk zamanlar ütülüyordum şimdi makineye atıp yıkayabildiğime şükrediyorum,☺️😂😂
haavvvaaaa Bizim de mesela bezi açınca koku oluyor ama sürekli kapalı kalmasından mi bezden mi yoksa bir hastalık mi anlayamadim
minikmelegimmmm haavvvaaaa sapsarı olur idrarı koku da olur bı de bebek süreklı huzursuz oluyor varsa belırtı bı ıdrar testı verın mutlaka
AAselinAnnesii minikmelegimmmm o şekilde hiç bi belirti yok canım idrsr testini nası vericem sürekli beklicem mi çiş yapmaısnı