Pedagoglar 6 aydan önce ne mama ne anne sütü ile beslenen bebekler için su içirmeyi önermiyor. Zaten anne sütünün yüzde 80′den fazlası su, mama da su ile hazırlanıyor. Su ayrıca tokluk hissi yaratıp az süt almasına sebep olur, bence vermeyin (kabizlik durumunda doktor önermedikçe). Biz de mana+anne sütü devam ediyoruz, ama beyaz şey görmedim şu ana kadar. Mamayı hazırlarken ölçek önemli, bir de iyi karıştırmak. Aklıma bir ihtimal o geldi. Ama doktor bir şey demediyse ve çocukta bir huzursuzluk yoksa endişe etmeyin.