Güzel anneler mama verdiğiniz için su veriyormusunuz bebişlerinize veriyorsanız ne kadar veriyorsunuz birde ben bebeğime mama vermeye başladığımdan beridir nasıl söylesem kakası Bi değişik olmaya başladı yani kakasının içinde beyaz parçacıklar var peçeteyi sürdüğümde benzetmek istemiyorum nimete ama tereyağı gibi ve eriyor hemen yok oluyor o beyaz parçalar anlamıyorum bu durumu yaşayan varmı mamadanmı kaynaklanıyor acaba bebeğim 2 aylık