Uzayiko yoo niye sorun olsun eşiniz her yıkamada yanınızda olabiliyorsa ve bundan mutlu oluyorsa yani zorlamayla yapmıyorsa ne güzel işte bir şeyleri birlikte paylaşmak benim eşim iş saatlerinden dolayı çoğu zaman yanımda olamıyor bende mecburiyetten cesaretlendim 😂😂sizde mecbur olsanız yıkarsınız bence