Doğum yaptıktan sonra bebeğimin emmesinde biraz sıkıntı olmuştu bebek hemşiresi yardıma geldiğinde dil bağı var demişti. Çocuk cerrahisinde sünnetle beraber kestirdik biz. Lokal işlem yapıldı sonrasında hiçbir sıkıntı olmadı. Doktor mutlaka alınmalı emmesinde konuşmasında problem olur demişti. Aldirdijtan sonra emmesinde ciddi değişiklik oldu . Bence yaptırın erkenden korkulacak bir işlem değil