nuryy annelik bende ne değiştrdi derseniz kalbimin özgürlüğünü elimden aldı derim. Bu korkuları hatta daha fazlasını her an her dakika yaşıyorum. Bi haber izlediğimde bişey duyduğumda ise ayyuka çıkıyor ağlıyorum sürekli ve çok yorucu bişey anlıyorum sizi. Ama biraz teslimiyetçi olmak lazım elimizden geleni yapıp Allaha tevekkül etmeliyiz.Ben artık her gece yatırdığımda Allahım bu senin bana emanetin ve ben üzerime düşeni yaptım emanetine sahip çıkmak için sen onu koru ve bana da onu korumak için güç ver diye dua ediyorum 🤲🏻