Kızlar 16 aylık oğlum var. ilk başlarda değil de büyüdükçe hep onu kaybetme korkusu var içimde. Uyurken nefesini kontrol ediyorum sürekli gözüm üstünde ona bakıp kaybedersem napcam diye gözlerim doluyo ama sürekli böyleyim . Bu beni çok rahatsız etmeye başladı . Sizde böyle misiniz ? Bu psikolojiden nasıl kurtulacagim?