Deletedmom636262 ben yapmadan önce kurdanla aralarıni yaparım biraz sonra kekim çıktıktan 10 dk sonra sıcak bir şekilde sosumu dökerim kek için yaptığınız o harçtan 1 bardak ayırmanız gerek üzerine döküm yapmak için ben her yaptığımda hep çok güzel olur ıslak ıslak 😻😻