Han30 Deletedmom636262 ahaha ya bende öyleyim. Geçen üşenmedim pogaça yaptım eline veriyorum yiyor diye😅
honeyybee_ Deletedmom636262 nefis yemek tariflerinde double islak kek var sütünü yarim bardak daha fazla koyarsaniz cok guzel oluyor bende burdan ogrendimm bu tarifi 😊
Deletedmom636262 Han30 Abur cubur vermiyorum alışmasın diye gecen bi borcu biskivili pasta yaptım hepsini kendi yedi 🤣 çocuklar çok şanslı
Han30 Deletedmom636262 bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler. Bi klasik anne keki ve büskevitli fakir pastası😅
Liona MavisacliAnaa gerçekten bu tarife imzamı atarım. Kim yese tarif soruyor . Eşim bayılıyor. Aşeriyor gibi her hafta bundan istiyor 😂. Muazzam tadı .
MavisacliAnaa Liona benim de eşim çok seviyor benden daha çok yiyo o 😏😅 Ama tarif gerçekten mükemmel oluyor sevmekte yemekte haklıyız 😋😅
sonsuz17 Deletedmom636262 ben çok araştırmıştım bu tarif efsane ama sosa 1 bardak daha ekleyerek denedim diğer malzemeler aynı şekilde kürdanla del anında çekiyor dibine kadar ıslak 👌🏻
sonsuz17 Cigdemss bak bu çok doğru Az unlu tarifler çeker ben bir bardak una 2 bardak sütle sos yaptım sufle gibi olmuştu
MavisacliAnaa Deletedmom636262 aynı tarifi yapan kaç arkadaş dahs vardı onlar da da mükemmel oluyorsa seninde olmuştur inşallah 😅 tadınca yazarsın 🤣😋
Deletedmom636262 MavisacliAnaa bi hazin bişey yaşadım fırının kapağını erken açtım ☹️ Kabarmadı çok kek