Deletedmom636262 az unlu kek içini çeker. Kare borcama oda ısısında 4 yumurta 1 bardak şeker eriyene kadar çırp, 1 bardak süt 1 bardaktan daha az sıvı yağ (2 parmak eksik) 1 pket vanilya kabartma tozu ,2 tepeleme kaşık kakao, 1 bardak +1 kaşık un . Sıvılar bitince tüm kurular elenerek ve çırpmadan alttan üste karıştırarak yedirin. Fırın önceden ısınmalı170 iyidir 30 -35 dk maksimum kontrollü pişmeli . Asla ilk 25 dk kapağını açmayın orta katta pişirin içine kürdan testi yaparak alın . Fazla pişen kek katı ve lastik gibi olur. Tüm malzeme un süt hepsi oda ısısında olmalı. Sosuna 2 ,5bardak süt 4-5 kaşık şeker 3 kaşık kakao yarım bardak sıvı yağ, karıştırarak pişirin kaynayınca bırakın. Şeker ve kakao miktarını iateğe bağlı az yada fazla yapabilirsiniz. Bu sosu sıcağa yakın , keki fırından çıkarıp kesip 5 dk sonra üzerine dökün . Çikolata sosu kekin içi tam çekmez . Ancak çikolata tadı isterseniz. Sostan yarım bardak kalınca içine sıcakken çikolata ekleyip en üstüne ekstra ekleme yapabilirsiniz. Burada ısı önemli çikolata çok sıcak sosla karışırsa kesilir. Pişerse pütürlenir.