Kızlar 3 ay önce sezeryan doğum yaptım 85 ile doğuma girdim 79 olarak doğurdum allahım kabus gibiydi. Ben hic 64 dü geçmedim boyumda kısa kafayı yedim hic birşeyim olmuyordu ve çok cirkin duruyordum kilolu dedim ki bu BÖyle olmaz bişeyler yapmam lazım. Bebekle spora gidemem evde tek spor yapmakta pek işe yaramıyor aletler olmadan en iyisi bir diyetisyene gidim. 1 ay olmadan 6 kilo verdim. Hemde yağlardan gidiyor okadar mutluyum ki şuan 71 kiloyum inşallah haftaya 68 filan görürüm diye umut ediyorum sakın kızlar kendinizi salmayın sonra başlarım filan diye geciktirmeyin kilonuz varsa hemen bişeyler yapın