Her sigara içmeyen anne mükemmel olmadığı gibi her sigara içen annede kötü anne değildir.
İnsanlara yardımcı olmaktan çok ne kadar yargılar aşağılar hale düşmüşüz çok yazık.
Sigara sağlığa zararlı hamile olmasanızda emzirmesenizde.
Hamileliktede içen var emzirirkende. Vicdanı rahat şekilde ben içerim sağlıksız bebeğim olsun diye düşünen hiç bir anneye de rastlamadım.
Evet sigaranın içindeki maddeler süte geçiyor. Onun haricinde sütün tadında değişme ve süt üretimi azalıyor.
Sigara içen annelerin bebeklerinin bronşit olma olasılığı daha yüksek oluyor.
Emzirmeden 2-3 saat önce içmezseniz nikotin etkisi geçiyor.
Her yediğimiz şey süte geçmediği gibi tüm zararlı maddelerde geçmiyor. Süzgeç gibi birşey olduğunu düşünün yarayanları alıyor yaramayanları bazı durumlarda almıyor.