Tubutubu süte geçer. Nefesinizden solur. İstediğiniz kadar arınıp temizlenip gidiyorum bebeğimin yanına deseniz de arınamıyorsunuz. Balkonda dahi içilse o kapı açılıp kapanırken içeri giren giriyor. Şahsen ben misafirlikte balkonda dahi içilse komple evi terk ediyorum, sigara içilen nefeslerle aynı ortamda bulunmasını bile istemiyorum. Bunu yapa yapa insanlar ben evlerinde olduğum sürece sigara içmiyorlar, sayemde sigarayı istesem bırakabilir mişim diyen çok ama icraata döken yok tabi, çünkü nasıl lanet bir alışkanlık bilirim zamanında kullanırdım. İçtiğiniz sürece bebeğinizi sakınamıyorsunuz maalesef, umarım komple hayatınızdan çıkarırsınız. Az içmek çözüm değil hiç içmemek çözüm👍🏻