Dilsahaykut2 Canım benim belki 4 senedir falan var. Kendimi muayene ederken farkettim. Çok aşırı ağrım olmuyodu ama yine de ağrım oluyodu. Biraz da psikolojik sanırım düşündükçe dokundukça daha çok ağrıyodu sanki. Ben Ankarada oturuyorum önce evimin yakınındaki bi devlet hastanesine gittim ultrason istedi doktor. Ama benim elimle hissettiğim şeyi ultrasondaki kadın görmedi ee o görmeyince de doktor bişey yok dedi gönderdi. Sonrasında onkoloji hastanesine gittim. Direk kanser gibi düşünüyosun malesef 😒 Orda da doktor önce elle muayene etti ben sadece sağ göğsümdekini hissediyodum ama sol göğsümde de varmış meğerse. Ultrason istedi yine doktor. Sonra iyi huylu ama içimiz rahat etsin bide biyopsi alalım dedi. Biyopside de kolunu uyuşturup iğne gibi bişey batırıp parça alıyolar. Çok şükür o da temiz çıktı. 6 ayda bir kontrole gel dedi en son ama uzun zamandır gidemiyorum bende son durum ne bende bilmiyorum 🤷🏻♀️