merhaba benimde sol göğsümde var kitle benim 3 aylık bebeğim var neler yaptım geçmedi banyoda sıcak suda masajmı yapmadım banyoda suyun altında tara dediler yaptım ellimle sağdım pompayla sağdım sıcak havlu falan falan ama geçmedi hatta ben emziriyorum emzirme bitiyor sonra göğsümde çok berbat bir ağrı oluyor süt dolması değil süt dolduğunda anlıyorum hatta benim o kitle sırtımın sol tarafında bir damara vuruyor ağrısı emzirdiğimde bende şu virüsün geçmesini bekliyorum doktora gitçem