Ek gıda anneleri birşey soracağım. Kızım 8 ayı bitirdi ek gıdaya tam geçtim diyemem. Blw yapıyoruz eline veriyorum ister yiyor ister oynuyor. Ama farkettiğim bir durum var. Ne yerse yesin kakasında olduğu gibi çıkıyor. Mesela minik parçalar halinde elma yuttuysa aynı şekilde çıkıyor. Buharda pişmiş sebze yiyor hiç öğütülmeden aynı şekilde çıkıyor. Sizde de öyle miydi. Mide asidinin eritip parçalaması gerekmiyor mu.