Mrvdnzmrt 22 aylık oğlum akşam bizimle karnıbahar ve mercimekli bulgur pilavı yicek . karnibahara çok mutlu olacağını sanmıyorum 🤣
blue5 Ozi12345 elma ve havuc haslamistim ezip püre yapacaktım yaktim😲 yerine kasik mamasi verdim. Kabak haslayacagim. Umarim bunu yakmam😂
Papatyag Ozi12345 kahvaltıda bir iki lokma kuruyemişli pankek, tahin pekmez ceviz, zeytin ezmesi ve biraz avokado yedi. Öğlen kıymalı kereviz patates havuç yemeği ve yoğurt yedi. Akşama da brokoli çorbası yapabilirim. 9 aylık düşünürken yoruluyorum ne yemek yapıcam diye her gün 🙄
bebishmom 28minikdnym 1- 1.5 yemek kaşığı tarhana, bir yumurta sarısı biraz da peynir altı suyu yoksa sulu Yoğurt hepsini bir kapta çırpıyorum. Tavaya biraz Tereyağı koyuyorum. Eriyince karışımı döküp kapağını kapatıyorum. Kısık ateşte pişiriyorum.
HonKiPonKiDoNiNo Ozi12345 2 yasinda olan istahsiz kizim uykuda suan uyaninca yayla corbasi icicek ( ins) Sonra meyve, kuruyemis ( ins) Aksama kofte, eriste, ayran ( ins) 2 gundur ac geziyor kendileri 😡😡 mama disinda agzina birsey surdugu yok 😡😡
Prensesminik42 Ozi12345 tavuk sulu süzme bulgur pilavı yaptım yanına yogurt ve vişne komposto öglen için aksam bilmiyorum
HonKiPonKiDoNiNo senamiray Birakmiyoor 😪 sadece oglen uykusuna ve gece uykusuna yatarken iciyor sadece , normalde yemek yiyor ama son aylarda cok zorlanmaya basladim biraksam 24 saat ac durucak.
senamiray HonKiPonKiDoNiNo geçicidir inşallah sevdiği şeylere iştahını açsanız mesajla yoğurt pekmez ne seviyorsa
haavvvaaaa HonKiPonKiDoNiNo bizim bi tanidigimizin çocuğu var 3 buçuk yaşında hala mama yiyor ne yazık ki yemek yediremiyorlar ne yapacaklarını da bilemiyorlar sürekli mama yemekten kabız da oluyor tavsiyeniz var mı bu konuda acaba nasıl bırakır ki
kitapkurdubebeninanasi Ozi12345 öğlen pilav üstü tavuk ayran akşama da kereviz çorbası mantar sote sehriye pilavi var insallah yerse😬
Tuna2021 Sabah : yumurta,siyah- yeşil zeytin,pekmez Öğle : zeytinyağlı brokoli çorbası, yoğurt,haşlanmış sebze,armut Akşam : kırmızı mercimek çorbası, anne köftesi, yoğurt,mandalina
GozdemHilal 1 yaşıni dolduracak iki gün sonra oğlum tavuk sulu,nohutlu ,Havuclu,tarhana yaptım bayıla bayıla yedi aksam da balıkla sebze haslarim buharda .Her gün düşün sebze ne yesin meyve ne yesin😬
Bebek2020_ Ozi12345 artık 19 aylık olduğu için bizimle birlikte yiyor. Çok nadir ayrı yapıyorum. Öğle yemeği dün akşamdan kalan makarna ve domates çorbasıydı. Akşamda balık ve çorba yapacağım ama hangi çorbayı yapsam karar veremedim
AntiFilozof Ozi12345 sabah kaşarlı yumurta öğlen tavuklu şehriye çorbası akşamda yoğurt yedirip günü bititcez inşallah