Boranimmm Oznur_0708 Benimde 3. Ayda başladı damagiyla ısırıp çekiyor gene diyom dişler çıksa perişan oluruz.bir hafta sonra tam 4aylik olacak. Çok kaşınıyor damaklari ondanmi yapıyor bilmiyom
Sedasmsk Oznur_0708 bizimki bunu 3 buçuk aylıkken yapmaya başlamıştı hiç gülmedim hep kızdım hayir dedim ama şuan 5 aylık arada yine yapıyor
Farasc @Oznur_0708 benimki nin 6 dişi var ısırıyor bide böyle çeviriyor 9 aylık. Bi daha böyle yaparsan süt veremem oğlum canım yanıyor dedim o gündür yapmıyor artık anladı mı beni yoksa hani tepki vermedim ondan mı bilemiyorum😂 emzirmedigin zaman aloe vera sür canım yıka güzelce emzir 🌸❤
Eylukikraninannesi Oznur_0708 annem diyo ozaman emziremezsin bile demişti isiriverir diye 😍😅😅 ama bir yandan da çok tatlılar 🥺❤️🧿Rabbim ömürlerini uzun ve güzel eylesin tüm yawrucuklarımızın
simgesell üç aylıktan beri unutup tekrar hatırlıyor isirms olayını hiç diş yok ona rağmen canım acıyor meme bize süt vermez diyorum eğer isirirsan 😂 7.5 aylık hatirlarsa yine yapıyor