fatmayildzz ben değil ama arkadaşım yaptı 9 aylıkken kızı 2. Hamile kaldı 18 ay arayla yani normal doğum gerçekleşti 🙂 doktorunuz destekledikten sonra yapabilirsiniz ama gerçekten destekleyen doktor bulmanız lazım türkiye de bu çok korkunç gibi anlatılan bir durum ama yurt dışında normal doğum sonrası normal doğumda da rüptür riski vardır sezeryan sonrası normal doğumda da arada %1 lik bir risk oranı yüksekliği için 2. Sezeryan olmak zorunda değil diyor çok araştırdım çünkü ben doğumhaneden 8 cm açılmayla 12 saat aldığım suni şancı sonrası doktorun keyfi için alındım resmen sezeryana ve travma oldu bende