fatmayildzz Kızlar ben ilk bebeğimi mecburi sezeryan ile doğurdum. İkinci bebeğimi normal doğurmayı çok istiyorum aranızda sezeryan sonrası normal doğum yapmış olanınız var mı😊
Annakarenina_19 fatmayildzz ben de 23 gün oldu doğum yapalı. normal yapacaktım suni sancı çektim saatlerce acilma olmadı son anda sezaryen doğuma alındım. ikinci nasip olursa tekrar denemek isterim normali ama bakalım
fatmayildzz Banu43 dikişler bünyeye bağlı olarak erken iyileşirse bir senede bile mümkün diyorlar uzmanlar
KarPrensesi Sezaryen sebebine bakılıyor sonra en az 2 yıl geçmesi lazım ve en önemlisi doktor. Eğer istanbulda yaşıyor ve maddi durumunuz biraz iyiyse dr. Yusuf olgaç bu işin piridir :)
Durukusunannesii KarPrensesi evet yengemde Yusuf hocada yaptı ve çok memnun bende 2. Doğumumda düşünüyorum:)
Snowglobe fatmayildzz umarım yardımcı olan çıkar. Bende çok istiyorım. Allah inşllah isteyen herkese nasip eder
Durukusunannesii Tenkyuhayat_ 3 sene oldu doğum yapalı ozaman galiba 7 civarındaydi diye hstrlyrm şuan daha fazladir
Nesrincente fatmayildzz gecen sene dogum yaptım sezeryandı benımde suan tekrar hamıleyim doktora sonra aradan en az 5 yıl gecmesi lazım dedi
Tenkyuhayat_ Durukusunannesii aynen fiyat değişmiştir bide ssvd ve suda doğum fiyatı da farklıdır diye düşünüyorum. Bu arada teşekkür ederim😊