emirinannesii sleepy kullanıyodum e bebeğin bezi baby me var ona geçtik cok begendim ama aloe veralı olan bu kadar kaliteli olcagını düşünmemiştim 😁 50 adet 70 lira falandı o da uçmuş 100 küsür galiba ama cok begendim..
Rizeli53 Aleynatnr45 😄😄😄 ben 7 aydır sleppy kullanıyorum 1 kere olsun sızdırmadı sen nasıl bağlıyorsun bezi acaba sızdırıyo
Aleynatnr45 Rizeli53 valla 3 çocuk büyütmüş annem de bağladı aynı oldu bağlamayla alakası yok sıvı cok tüketiyor bilip bilmeden konuşmayın bence üslubunuza da dikkat edin😉
Canselaltnts 2pati_1baby şokta satılan sleepy sızdırmıyor mesela ama netten toplu aldığım sızdırdı. Çok fark var aradında yapısında şoktaki daha kalın emici bu incecik kalıbı küçük. Bundan sonra netten almıcam şok marketten alıcam sleepy
Aleynatnr45 hemsireleylos o nasıl oluyor ben anlamadım ya biz 4 numara kullanıyorduk 4 + ya geçtik yine sızdırdı baktık olmuyor 5 taktık yine sızdırıyor bir de cok büyük geldi bu sefer de bunların hepsini 1 hafta içinde denedik sonuç yine sızdırıyor sıvı tüketimi cok oluyor oğlumda en iyisi bez değişikliği
Muhasebeciana Elisaoner38 amin valla canim cidden cok zor valla biz 2 kisi calistigimiz halde vicdanim sizladi ya 145 liraydi en son almaya kalktigimizda sonra baktim goon var bi deneyelim zaten dedik cope gidiyo giden 33 tl olsun yaramazsa dedik cok sukur yaradi buseferki de bari o paralari vermiyoruz simdi