sarmaliklahana Ogretmen_anneeee ben 2 kullanmadım hiç 1 den direk 3 e gectim. 1 ve 2 arasında cok fark yok cünkü 🤷 bence gecin.
Zeliff Mirena naturali bende sevmedim. Eşim bir kez extra almıştı yanlışlıkla ama iyiki almış o günden beri hep onu kullanıyoruz
Mirena Zeliff doğrudur ama genel olarak hiç sevemedim hep bacaklarında iz yaptı ve bebeğim bi kere bile çiş yapsa rahatsız oluyor sanki
GokSuM Ogretmen_anneeee kiloya hiç takılmayın. Benim kızım bi ara 5 kullanıyordu, kilo aldı ama aynı zamanda uzadı da mecbur 4 e dönmüştük. Kiloya göre alsak olmazdı. Biraz deneme yanılma.
Zeynom03 twofruits bende yeni doğduğunda 1 numara sleepy kullandım 4100 doğdu 15 gün kadar ancak kullanabildik kalıbı küçüktü direk 3 numaraya geçtik 1 ay 40 gün ancak kullandık onu da sıkmaya başladı şimdi kızım 7 kilo 4 numara sleepy kullanıyorum
Ogretmen_anneeee Yoruldum sanki 2 ile 3 aynı gibi sadece üstü uzundu bende 3 e geçtim acaba büyük mü yaptık yanlıs mı yaptım diye düşündüm
Atikeemre14 Ogretmen_anneeee benim kızım 27 aylık 3 aydan itibaren sleepy kullanıyorum kilosu mesela 13 kilo 5 numara almam gerekirken 6 alıyorum sleepy kalıpları bir tık küçük alcaksan herzaman bir numara büyüğünü yada küçüklerde örnek 3+ var onlardan al canim
Zeliff Mirena Evet genelinin lastikleri dar o kısmı benimde hoşuma gitmiyor. Diğer bezler hep sızdırdı bizde bu iyi geldi lastik işi oluyor yine malesef
MomisSare 10 kılo 4+ kullanıyorum memnunum bir sorun yaşamıyoruz. Boyu uzun olduğu için rahatsızlık vermiyor
Mirena Zeliff goon kullanan var mı bizim burda bi marketten indirimdeydi onu da deneyim dedim ama birden 30 lira zam yaptılar şok oldum
Ogretmen_anneeee Mirena eğer sleepy sorun yasarsam goon alcam canım çevrem de hiç şikayet duymadım kullananlardan öyle ucuz bi bez de değil aslında