Ogretmen_anneeee valla canım ben sleepy naturali şöyle kullandım belki fikir olur. Bebeğim 2600 doğdu
3 kiloya kadar 1
4.5 kiloya kadar 2 kullandım elimde çok 2 var diye kullandım yoksa 4.250 de geçerdim 3 e. 4.5 kiloda 3 e geçtim. Bebeğim kız, bacakları tontişti. Sıkıyorsa 3e geç bence sleepy natural kalıbı çok dar 3 rahat olur