Yarenorhan0805 Sarpmomy benimde çok kötü yara oldu medicasol krem kullandım o toparladı baya emzirirken ağlıyodum o derece kötüydü yanında ekstradan fucidin krem aldım ikisi çok iyi geldi
Sarpmomy Yarenorhan0805 sudokrem var onu deniyorum 🥰 birde internette saf zeytinyağını okudum bir memeye sudokrem diğerine zeytinyağı kaynattım ılıdıgında pamukla sürdüm inş iyi gelir 🥰
Sblatc Sarpmomy ben ilk günden silikon göğüs kalkanı kullandım hafif hassasiyet oldu ama ucu bi yere değmediği için çabuk iyileşti. Yara olmadan kurtuldum
Aylinsss Sarpmomy her emzirme sonrası fito krem ve matecassol krem karıştırıp sürdüm çok kötüydü 2 güne iyi oldu kesinlikle tavsiye ederim eczaneden aldım başka hiçbirşey fayda etmedi emzirmeden önce ıslak mendille sil emzirme sonrası tekrar sür