Sarpmomy içim titredi bebeğim 2,5 aylık şuan hiç sıkıntımız yok ama bian canım yandı okuyunca 🙊 göğüs kalkanı zeytinyağı lansinoh denedim olmadı geçmedi , 40 banyomu yaptığım gün normale dönmeye başladı sonrada iyileşti gitti ❤️ Hemşireme ne zaman geçicek diye sorduğumda “ geçmiycek , nasırlaşıcak hissetmiyceksin acısını “ demişti 😑