BalBademmmmmm E_m_l 2 aylık olacak kızım sleepy kullanıyoruz şuanlık memnunum. Çok kaka yaptığında falan sızdırdı bir kaç kez ama baya yapmıştı hangi bez olsa o an üstüne çıkardı diye düşünüyorum. Pişik falan yaşamadık
E_m_l Lilav21 fikirleriniz için teşkur ederim 🌹 can bebe aldım inşallah 10 sene once ki gibi memnun kalırım
E_m_l dilektaskindemir duydum ama kulanan olmadığı için ne baby turko ya ne onlem e cesaret edemedim bu uygulama sayesinde gonül rahatlığı ile deneyeceğim eger can bebe de sorun yaşarsam
E_m_l BAL_EVLAT16 can bebe aldım bugj merhaba bi sorun yaşarsam ilk onlem deneyeceğim canım cok sagol buradaki guzel annelerimiz sayesinde ginu rahatlığı ile bilmediğimiz markaları deneyeceğiz inşallah benim bebegim e de iyi gelir
E_m_l Sareerdogan benim 4 + yoksa 5 ona gore daha fazla olur İcin de en can benden sonra bide onlem deneyeceğim oda iyi gelmezse baby turko inşallah hiçbirine gerek kalmaz da can bebe iyi gelir 10 sene var arada buyum cocuguma kullandım ama şimdi nasıl yarım belli olr 😊
Birprensesannesiii3850 E_m_l 44 taneyi 57 tl ye aldim bende önlem. Sleepy cok uçuk zaten hic yanasilmiyor 27 tane bez 60 tl ben molfixin 68 tanesini 75 tl ye aliyordum herseyi fırsata dökmüsler Allah sonumuzu hayir etsin insaAllah
E_m_l Birprensesannesiii3850 can bebe daha uygun demek bende 72 tanesi 85 aldım inşallah sizdirma yada pişik olmazda başka bez aramam ya 🌹
E_m_l Birprensesannesiii3850 amin canım vallahi toplu almaya da gucımuz yok alıyorum biyrne kadar yuzde yuz zam olmus oluyor
Mervegem E_m_l bebem natural harika valla hem cok uygun hemde cok kaliteli. Dokusu güzel yumusak kalınlıgıı ideal toplanma yapmıyor pişik yapmadı hiç sızdırmada yapmadı öncesinde molfiks kullanıyordum buda ona yakın
E_m_l Mervegem hiçbir fikrim yoktu bu bez içş. Brnde molfix kullanıyordum buradaki onerilen bezleri fiyatına gore incelik verip deneyeceğim dun can bebe aldım bugun sukur gece hiç uyanmadı bebegim kızarıklık alerji durumu şimdilik yok boyle gider iinşallah
Prensescik E_m_l Baby turco aldık fazla cis yaptimmi üstüne geçti sızdırdı hep sleppy öyle değildi uygun diye aldım bunuda keşke almasaydim
AlpBeyinAnasi E_m_l Molfix kullanıyoruz normalde hiç sızdırma yaşamadık. Eşim geçen Molfix yokmuş markette sleepy almış eskiden kullanmıştık memnundum ama sızdırdı bu sefer. Kalıbı küçük sanırım. 4 kullanıyoruz 5 almamız gerek sanırım